Robert H
MT STERLING, KY | 2022 Chevrolet EquinoxAugust 19, 2025I was very satisfied with the whole process. Check in was super easy and Matt was very courteous and friendly. Best place for service with courtesy I've been to. Another plus for recommending Eagle Chevrolet to others.Response from Eagle Chevrolet GMC
August 19, 2025Hi Robert, thank you for sharing your experience. We’re thrilled to hear that Matt provided courteous and friendly service, and that your visit to Eagle Chevrolet was smooth and satisfying. We truly appreciate your recommendation!Elias M
LOUISA, KY | 2025 GMC 2500HD SierraAugust 4, 2025Helpful and easy to work withResponse from Eagle Chevrolet GMC
August 4, 2025Thank you, Elias! We're glad to hear our team was helpful and made the process easy for you. We appreciate you choosing Eagle Chevrolet and look forward to assisting you again!Austin S
NORTHWEST ROCKCHESER, MN | 2015 Chevrolet CruzeJuly 8, 2025Overcharged and under deliveredResponse from Eagle Chevrolet GMC
July 9, 2025Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.Shelly M
EZEL, KY | 2017 Chevrolet TraxJuly 2, 2025updates were not readily availableResponse from Eagle Chevrolet GMC
July 8, 2025Thank you for your feedback, Shelly. We’re sorry for the lack of timely updates and understand how important clear communication is. We appreciate you bringing this to our attention; if you would like to speak further, please reach out to us at 606-784-6411. Thank you.David T
SOUTH POINT, OH | 2020 Chevrolet TraverseJuly 2, 2025Since you sent me this review request twice, I'll fill it out. First off, we were sold a vehicle from Eagle Chevrolet with transmission issues that I paid in cash for the full amount of the vehicle. When purchased the vehicle had not even been detailed and we were told that we would receive the 2nd key to our car and we never received one still to this day, over a year ago. We brought our Chevy Traverse to you all to have the transmission fixed. You had our vehicle for over a month with no work getting completed on your end. Finally, after many times of contacting the shop and getting the run around by McKenzee, the sales manager had a care specialist take over our service ticket and the vehicle had finally had work begin and our vehicle was finished in a weeks' time. I gave two stars for the help we were given by Jim Ryder the sales manager and the care specialist Danny Boyd. I would have given you zero to 1 star had these two not stepped in. The first sales manager that sold us the vehicle and the salesperson luckily do not work there any longer. I'm still 100% unsatisfied with the purchase and the issues with me vehicle but I believe that's more of a Chevrolet issue and not the dealership itself. Chevy has had issues with their transmission and with Traverses of the same year as mine and has recalls on their transmission but my vin# was not included in this recall and should have been. When I spoke to Chevy about this, they had no cause for concern and were no help at all. The car itself still has many issues, and I cannot wait to get rid of this car. Chevy should be ashamed of themselves.Response from Eagle Chevrolet GMC
July 2, 2025Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.Susan S
MOREHEAD, KY | 2018 GMC CanyonMay 21, 2025Great customer serviceAlma M
EZEL, KY | 2022 Chevrolet BlazerMay 18, 2025My vehicle was ready when I arrived.Nancy M
MOREHEAD, KY | 2020 GMC YukonMay 1, 2025They did a good jobWesley B
OLIVE HILL, KY | 2025 GMC Sierra 2500 HDApril 17, 2025Great service super friendlyRhonda M
MOREHEAD, KY | 2019 Buick EncoreApril 9, 2025Quick service!